Tuesday, January 29, 2008

I should Do This


سلامممممممم
وای نمی دونید از وقتی که تو این هفته غذاهایی که می خورم رو می نویسم چقدر شبها از خودم شرمنده می شم من خیلی می خورممممممممممممممممممممممممم! آی کمک
وای بعدشم یک اتفاقاتی افتاده از اون شوک ها که لازمه که به آدم بیاد تا دوباره شروع کنه و اون اینکه من توی این ماه یعنی اول بهمن محل کارم رو عوض کردم. بعدش روز آخر توی محل کار قبلیم یک جشن برام گرفته بودن که یک عالمه توش عکس انداختیم حالا امروز یکی از همکارهای من برداشته بود من باب شوخی عکس صورت من رو تو حالتهای مختلف در اورده بود بعدش پشت سر هم تو یه فایل گیفت درست کرده بود! واییییی خیلی بد بودددددددد یه صورت تپللللللل گرد با یک قبقب آویزون
:((((((((((((((((((
خلاصه که من حالم بد شد از خودم و می خوام دوباره جدی شروع کنم می خوام یه خانم متشخص خوش هیکل بشم که همه که من رو می بینن نه به خاطر هیکلم بلکه به خاطر اینکه روش درست زندگی کردن رو انتخاب کردم تبریک بگم!
خب بعدشم نشستم پست این متینگ انار جون رو خوندم و دیدم جقدر به درد می خوره انگار باسیه من گذوشته شده
بعدشم اینکه من دیگه روزهایی گذشته کالری حساب نکردم چونکه با عرض معذرت یادم رفته و هیچی الان منبع ندارم که از روش کالری حساب کنم اما لیست شرمگینانه روزانه این هفته رو می زارم اینجا آخر پست که یادم بمونه اینجوری چقدر بده
بعدشم من هدف این هفته ام فقط درست غذا خوردنه! که این شامل چندتا نکته است 1- به هیچ عنوان جلوی تلویزیون غذا نخورم 2- آروم غذا بخورم هر وعده غدایی نیم ساعت باید باشه 3- هله حوله نخورم به جاش سریع جایگزین های لازم رو پیدا کنم 4- آروم آروم آروم آروم آروم غذا بخورم!

خب این از این باسیه ورزش هم هفته بعد یه فکر هایی دارم
وای مرسیی که اینجا هست وگرنه من از دست خودم مرده بودم!
راستی یکم در باره کالری ها و اینکه چه جوری می شمردیم اگه کسی لینک بلده به من بگه البته خودم می رم پیدا می کنم آخر هفته
و این هم لیست مایه آبرو ریزیه من




2 comments:

Anar said...

یه ایمیل به آریس بزن خواهش کن فایل اکسلی رو که درست کرده بود برای کالری شمردن برات بفرسته.

Anonymous said...

منم همینقد می خورم ... تازه بیشتر از این!! پس چرا من چاق نمی شم؟؟!!