Saturday, January 26, 2008

I'm Back!

خب سلام
بعد از 10 ماه من برگشتم! این دفعه دیگه واقعا برگشتم نه مثل دفهعه های پیش ! این شنبه دیگه از اون شنبه ها ی واقعی که برنامه شروع میشه ! می خوام با برنامه انار جون شروع کنم شیتش رو هم آپلود کردم و امشب تغییرات لازم رو می دم و اهدافم رو مشخص می کنم و لینکش رو می زارم اینجا که همه ببینین! البته یه سری سوال دارم که بعد ا اینجا می نویسم که اگه بچه ها سر زدن بهم جواب بدن!
فعلا همین تا امشب که برنامه همه چیز رو بیام بنویسم !
خوش بگذره
ادامه پست ساعت 9:45 شب
خب من حدود 10 ماه نبودم، وقتی از اینجا رفتم 71.5 بودم، معدم درد گرفته بود به حدی که یک روز بیمارستان زیر سرم بودم! و از اونموقع هزارجور دکتر و دوا خوردم. اما الان یک ماهیه که دیگه هیچ دارویی نمی خورم! حالا اینکه چی شد دوباره می خوام جدی شروع کنم دو دلیل : یک اینکه این مدت بعد از تولد گروه هی دارم وبلاگ بچه ها رو می خونم و احساس عجیبی دارم من تقریبا جزء بچه های اولیه بودم مثلا با لولک شروع کردم اون توی این یک سال 11 کیلو کم کرده خب آدم یه جوری می شه که پس من چی ؟
دوما که آخرین دکتری که رفتم یه خانم دکتر توپولی مسن بامزه بودکه قدم رو اندازه گرفت و اونجا گفت که من 159 هستم! من گفتم که نه من 160 تم گفت بله خب چاقی باعث می شه آدم قدش کم بشه!!!!!!!!!!!
بعدش برام ثابت کرد که همه بیماری هایی که دارم ریزش مو، مشکل معده و خیلی چیزهای دیگه فقط و فقط چاقیه! بهم گفت من هیچ دارویی بهت نمی دم فقط برو لاغر کن!
البته از این موضوع یک ماهی میگذره اما بلاخره من تصمیم گرفتم
خوب از این حرفها که بگذریم چون من مدت زمان زیادی کنترل زندگی از دستم در رفته برای همین این هفته صرفا می خوام بنویسم که چی می خورم و کالری هامو حساب کنم، البته حتی کالری حساب کردن هم یادم رفته و باید درش بیارم و اینکه می خوام همینجور که انار گفته نظم برنامه داشتن رو به زندگیم برگردونم! من یه بار این کارو کردم و می دونم می شه ایندفعه دوباره شروع می کنم . اوندفعه یکم تند رفتم ایندفعه آروم تر! آخر هفته هم می رم از یه جایی گام شمار پیدا کنم
آهان حالا لطفا بیاین برای من یه همفکری گنده بکنید. من از همون دفعه که رژیم رو شروع کردم یه مشکل کوچولو داشتم و دارم. زمان برای ورزش کردن ندارم! نمی گم که ندارم ها به دلایلی پیداش نمی کنم می خوام شما ها بهم کمک کنید من وضعیتم رو توضیح می دم شما بگید من چیکار کنم!
1- فاصله محل کار من تا خونمون حدود یک ساعت با تاکسی و ماشینه از این یکساعت من 10 دقیقه شو عصرها پیاده میام ،صبحا سرده و همه رو پیاده می یام
من باسیه اینکه هر روز صبح ساعت 8 برسم سر کار ساعت 6 تا 6:30 از خواب بلند می شم. این کار از من خیلی انرژی می گره چون من کلا بدنم اینطوریه که شب ها تا دیروقت بیدار باشم و صبح دیر از خواب پاشم . اما الان یک هفته می شه که نوع زندگیم اینجوری شده و حدود یک ماه شاید طول بکشه که من کاملا به این نوع از خواب بیدار شدن عادت کنم. درنتیجه تا بعد از ظهر کسلم.
از محل کار ساعت 5 میام بیرون، اگه کار نداشته باشم که این ثابت نیست. بعدش حدود 6:30 میرسم خونه . انار چون گفت که باید باسیه ورزش شال و کلاه کرده باشید که خب این باسیه من یعنی که ساعت 7 اگه خیلی زرنگ باشم دوباره برم بیرون که راه برم.! الان که هوا سرده و تاریکه اینکار خیلی مشکله باسیه من ، این دورو اطراف هم ورزشگاه نیست که من 30 مین برم تردمیل راه برم و بیام باید حتما مثلا 2 ساعت برم ورزش که من فعلا انقدر انرژی ندارم که 3 روز در هفته برم 2 ساعت ورزش. خلاصه که لطفا راهنمایی کنید حتی اگه فکر می کنید که من خیلی دارم تنبلی می کنم بهم بگید که کجا باید طرز فکرم رو عوض کنم وچی کار کنم
مرسییییییی
راستی اینم از چیزهایی که امروز خوردم می دونم که یکم زیاده. فردا لیست کالری ها رو پیدا می کنم می بینم دقیقا چی خوردم

صبحانه: دوتا نون تست با 50 گرم پنیر یک لیوان چایی با سه تا حبه قند
قبل از ناهار : سه تا بیسکوئیت پتی بور با سه لیوان چایی و 6 حبه قند
ناهار: 12 قاشق برنج با 4 قاشق خورشت قرمه سبزی چرب و یک کاسه ماست معمولی
عصرانه : چهار تا بیسکوئیت پتی بور با یک لیوان نسکافه مخلوط و 3 حبه قندویک لیوان چایی
شام :یه کاسه بزرگو سوپ جو پر کالری چهار تا قاشق پوره سیب زمینی گوشت چرخ کرده قارچ یک نصف نان ساندویچ همراه باپنیر.
بعد از شام :یک عدد شیرینی دانمارکی با کرم

خب هرکی هرچی بخواد می تونه بگه من خوشحال میشم!
مرسی یک عالمه

1 comment:

Anonymous said...

salam ghazal jan khosh omadi man ham chand hafte ast ke dobare bargashtam pas pasho zood beya ke ba ham pish berim fadat sardargom