Tuesday, April 10, 2007

Alan 7.5 kilooo kamtarammmmmmm

یک اتفاق خیلی عجیب افتاده ،من یک کیلو ونیم کم کردم،یعنی من امروز صبح حداقل 10 بار رفتم رو وزنه و اومدم پایین که مطمئن شم تو حالتهای مختلف و گوناگون ، تنها چیزی که به عقلم می رسه ،اینه که من یک هفته است صبح تا ظهر فقط میوه می خورم مثلا یک دونه موز ، یا هندونه یا سیب . قول می دم امشب بنویسم مطلبش رو که ا ز کجا اومده این جریان ولی الان خیلی خوشحالم یک کیلو و نیم کم کردم و اومدم 72.5 تازه مامانم هم اومد و می تونم با اون یک دوره برنامه سبزیجات پخته راه بندازم ! خلاصه که امروز روز خوبیه کیف می ده یعنی من به غیر از اون میوه صبح بقیش خیلی رعایت نکردم حتی خورده خوری هم داشتم :
چیزاهای که دیروز خوردم :
صبح یک عالمه نون و پنیر خامه ای کاله ، رفتم نون بربری گرفتم با پنیر تو شرکت خوردیم با همکارام خب معلومه که آدم حساب دستش نمی مونه !
ظهر نصف ماهی با یک کفگیر پلو
بعد از ظهر یک دونه بیسکوئیت ساقه طلایی با نسکافه همه چی دار و دوتا قند
شام یک دونه شیرینی دانمارکی گنده کرم دار و یک دونه شکلات فندقی کوچیک و 4تا 5 تا پاستیل
حالا بازم غر بزنم ؟ مامانم اینا از مکه کلی شکلات و پاستیل اوردن همشم برای من ! بقیه هم به هیچ صراطی مستقیم نمی شن که اینارو بدیم بیرون ، می گن نه باشه آخه شکلاتهای خوبیه ! ولی هیچکدومشون اینارو نمی خورن من می دونم آخرش می مونه باسیه خودم اما من هم جلوی خودم رو می گیرم !
خوش بگذره !

4 comments:

Anonymous said...

tabrik khanomi vase kam kardan vazn ghazal joon emrooz golbarg az iran omade va koli khordtaniyae khoshmaze baram avorde hala man moondamo vasvase va ina ke chshmak mizane khoda rahm kone khoob mifahmam alan che hesi dari.afarin ke mikha khoddari koni

Anonymous said...

salam ghazal jan khobi merci ke baram payam gozashte bodi
man khobam taze daram vaznaie ke in 1 mah omadeh ro az khodam dor mikonam ta bebinam chi mishe
tabrike faravoon mibinam ke hesabi uftadi ro door ishala ke haminjoor tond tond vazn kam koni be ma ham angizeh bedi movazebe khodet bash
ta baad
fadat sardargom

Anonymous said...

ممنون غزل جان از توجهت ... بیشتر میام و می خونمت

Anonymous said...

بهم گفتن با رژيم وزن كم نكنم.. گفتند هر چي خواستي بخور... ورزش كن