Wednesday, April 04, 2007

Bade yek hafte salammmm

سلام سلام خوبین ؟
من یک هفته ای می شه که ننوشتم ، تو این هفته خانم خونه و اینا بودم و به خیلی از کارام نمی رسیدم . مامانم نیست رفته مسافرت و تازه می فهمم که چقدر تو رژیم من موثر بود ، کلا مامان ها موثرن تو زندگی ! خب دیگه خبر اینکه تو این مدت بسی من جنگیدم واقعا نمی دونم این به خاطر بهاره به خاطر چیه که یهو انقدر من خورده خوریم زیاد شده ، مثل اینکه می رم بیسکوییت می خرم و بعد نصفشو می خورم می ندازمش بقی شو سطل ، یا یه بسته از این پیراشکی های نان سحر خریدم بعد یکیشو خوردم دیدم خیلی چربه سر راهم دادم به یه آقاهه نمکی همه بستشو !
با این حرف انار خیلی موافقم که آدم به هر حال نباید تا تهش بره ، شده که من شروع کردم به خوردن و گفتم ولش دیگه ،اما بعضی وقتها نه وسطش وایسادم خلاصه که اینجوریه !
بچه ها بیاین برای گروه یک اسم بزاریم من یک فکرهای تو ذهنم دارم که هرچه زودتر عملیش می کنم اما اول یک اسم می خوام برای گروه لطفا پیشنهاد بدین ، پیشنهاد من فعلا عبارت زیراست می دونم که انگلیسیه اما اسمیه که انار روی لوگ گروه تو گوگل گذاشته ، خلاصه که پیشنهاد بدین مرسی
Tuesday Meeting
راستی ما از وقتی مامانم رفته ، یه عادت بد پیدا کردیم که شبها هم شام می خوریم ، اونم ساعت 9 شب ، هنوز نتونستم با این کنار بیام چون خواهرام لاغرن و خیلی غذا نمی خورن مثلا از صبح تا شب چیزی نمی خورن اما شب یک عالمه می خورن منم که خوب یکی چلوم بخوره باید منم بخورم ، این قسمتش بده مثلا امشب از بیرون غذا گرفتیم و من جوجه کباب با زبون خوردم ! اصلا الان که ساعت 11 شبه حالم خوب نیست خیلی خیلی زیاد نخوردم ها اما خوردم خوب همینشم خوب نبود . خلاصه که ما همچنان می جنگیم جای شما خالی تازه باشگاهمون هم لطف کردن گفتن که فعلا تا اطلاع ثانوی به خاطر تعطیلات ، تعطیلن ! من حالا چی کار کنم ؟ باید برم یه باشگاه دیگه پیداکنم ! آدم یکدفعه اینهمه بلا که با هم سرش نمی یاد که ! همین خوش بگذره
اسم گروه یادتون نره ;)

1 comment:

Anonymous said...

غزل جان اميدوارم که مامانت از سفر اومده باشن که برنامه غذاييت هم به قبل برگشته باشه،اگه باشگاه تعطيله سعی کن تو خونه يه کم نرمش کنی بچه ها تو وبلاگاشون لينکهای خوبی معرفی کرده بودن که حرکتهای مختلف رو نشون می داد،اسم گروه هم خوبه اما فکر می کنم اگه تو نظرخواهی ميتينگ بنويسی بچه ها بيشتر می بينن که نظرشون رو بگن،چون ممکنه يه عده نرسن به همه وبلاگها سر بزنن ،موفق باشي