Monday, April 09, 2007

Mane nalanoo pashimannn!

آخ آخ آخ من بسیار نادم و پشیمانم یعنی بسیار حالم بده ، مثلا قرار بود که این هفته همه تلاشم رو بکنم اما بازم نشد
الان دقیقا 3 هفته است که من درگیری دارم ،خورده خوریام برگشته ، شبها دیر میخوابم و حتی کم کم عادتهای خوب فکر کردن و آروم خوردن موقع غذا از یادم می ره . معدم هم پاک خل شده به هیچ صراطی مستقیم نمی شه من دوهفته سالاد نخوردم بعد تو دو سه روز گذشته که باز شروع کردم به سالاد خوردن ، روز چهارم معدم دوباره قاطی کرد ! نمی دونم شاید هم من حساس شدم . سبزیجات پخته هم که نور علی نوره و من فقط از نخود و ذرت پخته خوشم می یاد هیچ چیز دیگه نه ، توی این سه هفته هر نوع غذای با سبزیجا ت رو که بگید امتحان کردم از پختن بخار پز کردن تا تو فر گذوشتن با انواع و اقسام معجون های مختلف مزه ، ترش ، شیرین ، آبلیمو و سیر و سبزی خشک یعنی هرچی دستم اومده ، حداقل یک کیلو سبزیجات ریختم دور تو این دوهفته از بس غذا درست کردم و نخوردم و ریختم دور ! خیلی خیلی دلم گرفته تا سه هفته پیش می دیدم که تابستون می تونم خوش هیکل باشم اما الان نه دیگه احساس می کنم نمی شه ، یعنی من شرطی شده بودم و حالا که سبزیجات نیست دیگه همه چی بهم ریخته ، این خیلی احمقانه است برای اینکه معملومه که من تا آخر عمرم نمی تونم همش سبزیجات بخورم !
یک عالمه غر زدم نه ؟ خیلی وقتها تک تک شما ها جلوی چشمم می یان یعنی یادتونم وقتی دارم یه چیزی اضافی می خورم خیلی جاها هم دست کشیدم که بدتر از این نشه .
بهر حال فکر کنم مامانم اینا بیان وضع بهتر بشه ، من لوس نیستم اما از نظر روحی روانی احتیاج دارم به زندگی عادیم برگردم ! نمی دونم فکر می کردم مامانم که بره چون من به ایده خودم غذا می پزم وضع بهتر بشه خب اشتباه می کردم !
من هم هنوز ثابتم اما وزن آدم آدم رو گول می زنه اوندفعه هم همینطور بود ، آدم مثلا یک ماه زیادتر از موقع رژیم می خوره و وزنش تکونی نمی خوره آدم هی با خودش می گه خب اینم بخورم من که خیلی تغییر وزن نداشتم که اما همین باعث می شه دوباره عادت کنی که زیاد بخوری و یکدفعه بوم ! دوباره یهکهو چاق می شی من از همین می ترسم یعنی از اینکه عادتهام دوباره برگرده غصم شده وگرنه که وزنم همش 100 گرم تغییر کرده
راستش به همتون حسودیم شد چونکه اکثرا 2 هفته خوبی رو داشتین اما وقتی همه وبلاگ هارو خوندم احساس انرژی بیشتر ی کردم دوباره از فردا شروع می کنم به ادامه !
خوش بگذره
راستی اسم گروه چی شد بابا جان ؟

No comments: