Monday, April 09, 2007

liste ghazaie

یه چیزی که مدتهاست یادم رفت لیست غذایی روزانه است خب از امروز شروع می کنم دوباره اینو بنویسم :
صبحانه : دوتا قاچ هندوانه ، می دونم که قاچ معیار خوبی برای شمردن نیست باید بریزمش توی لیوان و اینکه دارم عادت می کنم صبحا فقط میوه بخورم تا ظهر خوبه برای بدن علمی ترشو بعدا می گم وقتی مطمئن شدم !
قبل از ظهر یک بیسکوئیت پتی بور با طعم نارگیل ، باعث شد معدم ترش کنه و این برای این بود که نون هام یادم رفته بود
ناهار : نصف پیتزا سبزیچات با یه تیکه پیتزای قارچ و گوشت ، خیلی پیتزاش چرب و بد بود سر دلم موند و پشیمون شدم از خوردنش !
بعد از ظهر اومدم خونه و می دونستم که شب می ریم مهمونی بیرون داشتم یک تیکه شکلات می خوردم که به خودم نهیب زدم و ولش کردم اما یه گاز شکلات که وسطش نارگیل داشت خوردم
شام نصف سیخ جوجه کباب با 20 تا سیب زمینی سرخ کرده همراه با سالاد شیرازی
بعد از شام زور وزور یه گز بادومی خوردم با چایی یعنی نمی خوردم صاحب خونه شاکی می شد ! بساطی داشتیم ها !
همین ! حالا تا فردا خوش بگذره

No comments: