Sunday, April 13, 2008

من و پیاده روی

سلام سلام خوبین
بابا من به خدا غیر فعال نیستم
من خب وزنم هیچ تغییری نمی کنه با اجازتون هی می ره بالا
باسیه همین چیزی نداشتم که بنویسم
اما الان یک هفته است که یک انقلابی به وجود آوردم
خب اول بگم که من قدم شمار خریدم! خیلی هم ارزون بود 10 هزار تومن نمی دونم بقیه تو ایران چیکار میکنن اما اگه کسی نخریده بگه من آدرس بدم بره بخره
بعدش الان یک هفته است که روزهای زوج 2 ساعت پیاده روی میکنم
یعنی از محل کارم تا خونه پیاده می رم یعنی تا زمانیکه بشه دو ساعت
خب من نمی تونم که برم خونه بعدش لباس ورزش بپوشم بعد دوباره بیام بیرون ! با توجه به ساعت و فاصله کارم تا خونه خیلی طول می کشه
درنتیجه این تصمیم رو گرفتم که مستقیم از سر کار برم پیاده روی
یک تصمیم دیگه هم گرفتم می خوام از این سه شنبه یک برنامه 8 هفته ای شروع کنم
البته من احتمالا می رسم همون سه شنبه ها وبلاگ بنویسم اما جزئینات روزانه رو تو یه دفتر یادداشت می کنم سه شنبه شب به روز می کنم یا شاید هم چهارشنبه
دیگه همین ببینم چی میشه
مرسی

1 comment:

Anonymous said...

آفرین همین که یه تکونی می خوری خوبه چون بعد از کارت می ری پیاده روی دیگه عرق هم کنی میت ونی بری خونه دوش بگیری...راستی خسته نیستی اون موقع؟...موفق باشی