Tuesday, March 13, 2007

Delam Dard mikone ;(

خب من امروز با هزار جور اضطراب پاشدم واولین چیزی که یادم اومد این بود که امروز سه شنبه است بعد فکر کردم چه زود سه شنبه شد بعدشم با یکم ترس و لرز رفتم رو ترازو چون عمرا فکر نمی کردم اتفاق خوشایندی افتاده باشه ، بعدش دیدم که عقربه محترم لطف کردن و بین 74 و 75 وایمیسن ، یعنی یه چیزی بین یک کیلو تا یک کیلو و نیم فقط چون دیجیتالی نیست نمی تونم دقیق بگم .
ولی من دچار یک مشکل درست حسابی شدم از دیروز تاحالا معدم بهم ریخته بد جور ، هرچی می خورم ترش می کنم یعنی در اوج اینکه گشنمه ، دو سه لقمه که می خورم همچی دلم درد می گیره که پشیمون می شم . خیلی حسه بدیه الان هم شده دوروز می خوام یک 24 ساعت کامل هیچی نخورم تا شاید آروم بگیره. نمی دونم هم چرا اینجوری شدم ، دوشنبه ای سالاد زیاد خوردم حالا یکی دوروزی سبزیجات نمی خورم ببینم چی می شه
برای همین که معدم اینجوریه امروز یک دونه کیت کت خوردم ، نه یه شکلات کامل ها یک دونه از اون تیکه هاشو و 7 تا 8 تا اسمارتیز با 7 تا بادوم نهار نصف مرغ با آلو و یک نصف لیوان برنج خوردم و شام یک کاسه ماکارانی همه اینارو بعد از اینکه می خوردم پشیمون می شدم از بس معدم اذیت می شد. دو کف دست نان و یه قالب پنیر هم خوردم
همین فعلا دعا کنید من معدم خوب شه خیلی بد جوره اینطوری !

2 comments:

Anonymous said...

polo maast bokhor.

Anar

Anonymous said...

غزل جان بهتره غذاهای آب پز و سبک بخوری يه کم، سبزيجات هم خام نخور، شايد آب پزشون خيلی اذيتت نکنه، کم کردن وزنت هم مبارک