Wednesday, March 14, 2007

hichi ziadesh khoob nistttttttttt

سلام
من همین الان از پیش دکتر می یام . مشخص شد که اون مقدار سالادی که من تو طول روز می خوردم زیاد بوده و چون معده من از قبل مستعد بوده و درد می کرده این سالاد و سبزیهای خام هم باعث شده که ملتهب تر بشه . اومدم اینو بگم که حواستون جمع باشه توی هیچ چیزی زیاده روی نکنید و سبزیها رو هم پخته بخورید هم خام . البته من سبزی پخته اصلا دوست ندارم . به هر حال من الان آمپول خوردم تا 10 روز هم نباید هیچ نوع سبزی خام یا سوپ یا آش یا چیزهای آبکی بخورم . حالا من تو عید سبزی هم نخورم چی کار کنم ؟ دارم یکم دوباره نگران روزهای عید می شم . و اینکه من تاحالا عادت خرده خوریم رو با خوردن هویج و سالاد جایگزین کرده بودم حالا که اونا نیست باید چیکار کنم؟ خب من فعلا می رم چون خستم یکم بخوابم به قول انار جون با تکمیلی های بعدی بر میگردم !
مواظب خودتون باشید

3 comments:

Anonymous said...

غزل جان به سبزيجات پخته سس سويا بزن شايد طعمش رو دوست داشته باشی يا تو آب مرغ يا گوشت بپزشون که طعم بگيرن و بتونی بخوريشون اميدوارم که مشکل معده ات هم هر چه زودتر خوب بشه،ستاره دومت هم خيلی خيلی مبارکت باشه

Anonymous said...

سلام غزل جان ستاره ی دومت مبارک امیدوارم معده ات هم زودخوب شه

Anonymous said...

یه بچه کوالا و این همه تلاش .... خیلی فوق العاده اش .. دو نقطه دی