Saturday, March 10, 2007

nadem o pashimannnnnnnn

آخه یکی نیست به من بگه تو که جنبه نداری برای چی می یای از خودت تعریف می کنی؟ آقا جان تعریف نکن تعریف نداره که !
من دیشب گند زدم ، البته می تونم دلیل بیارم که اعصابم خورد بود و پاک قاطی کرده بودم اما اینا دیگه بهونست دیگه بهونست !
من دیروز صبح یک کف دست نان خوردم با پنیر و چای و دو قاشق غذا خوری شکر
بعدش ظهر هم نصف لیوان برنج با 4تا جوجه خوردم و سالاد و ماست
بعدش شد بعداز ظهر رو ما رفتیم اول خونه دوستمون چایی خوردیم با یک دونه قند
بعدترش رفتیم کافی شاپ قهوه فرانسه خوردم با شکر و شیر ، و نصف بیشتر یک کیک خامه ای کاملا خامه ای ! متاسفانه من خیلی گشنم شده بود و توی اون کافی شاپ هیچی نداشت برای خوردن به غیر از کیک ومن کامل خوردم حدود بین 3 تا 4 ساعت رانندگی کردم و شب که رسیدم خونه بازهم داشتم از گشنگی می موردم در نتیجه یک عالمه در حد 10 تا قاشق کشک و بادمجون بدون روغن خوردم با 3تا 4 تا حتی 5 تکه نان و حتی نصف کتلت که دیگه معدم تعجب کرده بود و نصف کتلت رو نخوردم !
بعدش خوابیدم و ساعت 4 صبح بی خوابی زد به کلم و پاشدم و بازهم بین دو تا سه کف دست نان خوردم با پنیر تا ساعت 6 بیدار بودم ساعت 6 خوابیدم تا 10 صبح ، بعدش رفتم بیرون و لطف کردم به خودم و توی کافی شاپ چایی خوردم با دوتا قند نصف اسنک مخصوص یعنی پنیر زرد با کالباس و یک دونه شکلات بیسکویتی که سهم شکلاتش کمتر می شه نسبت به شکلات خالص . تازه اومدم خونه غذا سه تا قاشق یا شایدم 4تا پلو با قیمه خوردم
بترکم نه ! شلوار جینم رو خوبه حالا پوشیدم و می دونم که چقدر خوبه که آدم لاغر باشه ! ورزش هم که هیچی معلومه شاخ و دم نداره!فردا صبح می رم البته ورزش شک نکنید و قول می دم از الان که ساعت 5 بعداز ظهره تا شب که امیدوارم ساعت 10 شب باشه خیلی چیز بدی نخورم یک کف دست نان و پنیر و میوه و شیر
خوش بگذره ، من الان نادم و پشیمانم !
راستی سیگاره آیا کالری داره؟ مشکلش چیه به غیر از اینکه خودش ذاتا بده؟

3 comments:

Anonymous said...

هاهاها..از خجالت هرچی کافی شاپه در اومدی ها! توی داشبورد ماشینت بسته های هشت تایی بادوم یا بادوم زمینی بذار و هروقت گرسنه ات میشه یکیشو بخور. میگم هشت تایی که بدونی هشت تا خوردی. بیست دقیقه صبر کن اگه گرسنه بودی هشت تای بعدی.
گوشه کیفت هم میتونی بذاری واسه قبل از کافی شاپ.
الانم فدای سرت. نوش جونت. اگه چهار صبح از خواب پاشدی که بخوری لابد لازم بوده!
سیگار هم یکی از بدیهی ترین بدیهاش اینه که نفست برای ورزش کم میشه. البته معمولا خود ورزش یه کمی کمک میکنه کمتر بشه.

انار

jeerjeerak said...

If you're not a smoker, pls pls pls don't get tempted to start smoking for lowering your appetite. I have a friend that picked up smoking for the very reason, and now she cannot quit.

Anonymous said...

سلام غزل جون
نمی خواد اینقدر غصه بخوری.برای هممون پیش میاد.به نظر من مهم اینه که ولش نکنی.دوباره ودوباره.بالاخره یک جایی باید جواب بده.بوس
گفتی سیگار:؟؟ فکر نمی کنم کالری داشته باشه.من شنیدم که نمی ذاره چربی هایی که می خوری جذب شه!راستش گاهی که غذای چرب می خورم هوس می کنم برم یک بسته!!!سیگار بکشم.اما خوب می دونی که نمی ارزه با اون ضررهایی که داره