Thursday, March 08, 2007

man bargashtammmmmmmm

خب بعد از یک سکته درست حسابی ما دوباره برگشتیم !
خوش می گذره که ؟
امروز من خیلی دختر خوب و خانومی بودم ها ! نصف کوفته خوردم بدون نون و تازه شام هم نخوردم !
بعدشم که رفتم یک شلوار جین خوشگل خریدم که سایزش دوتا سایز کوچیک تر شده بود . هاها خیلی خوشحالم الان البته در واقع یک سایز و نیم کم کردم اگه اون ورزشهامو کامل می رفتم الان مطمئنا دو سایز بیشتر بود
خب من صبح سه کف دست نان لواش خوردم که یک واحد نان می شه با یک چهارم پنیر و دوتا قاشق چایخوری مربا
ناهار نصف کوفته با ماست و سالاد
شام هم دوتا خرما و یک لیوان شیر

کارهای خوبی که کردم : ما همیشه عادت دارم کوفته رو با نون میخوردیم که من اینبار نکردم امروز دودفعه رفتم تجریش ولی هیچ باری هیچ چیزی نخوردم که تو راه بخورم نه ذرت نه پیراشکی نه هیچ چیز دیگه ای !
کارهای بد : هنوز که کار بدی نکردم
راستی پریشب من تا دیروقت داشتم کار می کردم و وساطاش رفتم سراغ یخچال که یک دومی به خمره بزنم و یه ظرف غذا بخورم حتی قابلمه رو هم از یخچال اوردم بیرون اما یک دفعه به این فکر کردم که کار خوبی نیست و من شام خوردم بعدش ان قابلمه رو گذوشتم سر جاش و به جای اون یک لیوان شیر با یک دونه خرما خوردم راستش خیلی از خودم خوشم اومد و همینطور از کاری که با هم تا حالا کردیم
مرسی
خوش بگذره

1 comment:

Anonymous said...

الهی که رفتی قابلمه رو هم آوردی خدایی خیلی همت داشتی غزل جون شلوارجینت مبارک باشه