Wednesday, March 21, 2007

Eidetoon mobarakk rozhaie sakht shoro shood!

سلام عیدتون مبارک من امروز اومدم بنویسم که دیگه خیلی بدقولی شده. وای من نمی دونم چم شده. احساس می کنم نسبت به سبزیجات شرطی شده ام و حالا که نمی تونم سبزیجات خام بخورم دوباره نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم. فکر کنید من دیروز اینارو خوردم
صبح یک کف دست نان با پنیر و چایی و دوقاشق چایخوری شکر، ناهار 6تا قاشق سبزی پلو با نصف ماهی خوردم بعدش دو قاشق ته دیگ خوردم با یک چهارم ماهی یک کاسه ماست. بعدش دوساعت بعد خوابیدم سر ناهار یکذره اعصابم خورد شد از خواب که پاشدم حدود ساعت 6 عصر بود. فکر کنید من رفتم سر کمد خوراکیها نشستم روی زمین و 8 تا 10 تا بادوم زمینی خوردم دوتا شیرینی کوچیک عید و 5 تا 6 تا نون پنجره ای خیلی کوچیک خوردم 4تا 5تام بادوم و فندوق . بعدش از رو که نرفتم، تو آشپزخونه رفتم یه کف دست نان با پنیرخوردم با دو تا تیکه شکلات . و چایی دیگه از رو رفتم و به خودم قول دادم که دیگه شام نمی خورم رفتم بیرون یک ساعت رانندگی کردم و برگشتم خونه ساعت 9 اینا بود یک لیوان شیر با دوتا خرما خوردم . بعد مامانم گفت بیا شام بخور گفتم نه! اما مشکلم اینه که من الان دو سه روز همش ضعف دارم با یه جورایی سرگیجه نمی دونم برای چی این شکلی شدم . بابام می گه مال قرصهایی که می خورم برای معدم چون خودشم قبلا می خورده این قرصها رو. . خلاصه احساس ضعف داشتم بعد فکر کنید با پررویی تمام اومدم نشستم یک نصف نون ساندویچی رو برداشتم نصفش رو مرغ با یک قاشق چایخوری سس مایونز خوردم نصفش مرغ با پنیر ! می دونم که دیگه خیلی زیاده روی بود ها !
تازه برای عید بیدار موندم و ساعت 3 هم نصف دیگه از نون ساندویچی رو خوردم با سس و مرغ . البته دیروز از ساعت 11 تا ساعت 4 بعد از ظهر داشتم اتاقم رو خونه تکونی می کردم همه اتاق رو زیررو کردم . اما جدا دارم نگران می شم ورزش هم که تعطیله . خدا این سه روز باقی مونده رو به خیر کنه چون خدارو شکر من از شنبه می رم سرکار و زندگی حالت عادی تری می گیره. امروز می خوام یک عالمه سبزیجات پخته بپزم بزارم تو یخچال تا ببینم چی می شه . الان معده دردم بهتر شده اما نمی دونم این حالت سرگیجه و ضعفم واقعا مال چیه اذیتم می کنه .
سال خوبی داشته باشید همتون من دیشب به فکر همه بودم خوش بگذره

2 comments:

Anar said...

یعنی قرصها فشارت رو میندازه پائین؟ خیلی سخت نگیر به خودت. دو روز اول عید سخته. من دیشب رفتم سال تحویل رستوران ایرانی و به اندازه سه وعده خوردم. اخرش دلم درد گرفته بود! حالا جبران میکنی. سبزی ها رو هم بپز بخور.

Anar said...
This comment has been removed by a blog administrator.