Monday, March 05, 2007

ozaiee gharash mishhhh

خب من به اندازه کلم خبرهای بد دارم
یک خبر داغ داغ اینکه بنده با ای کیوی بالا آدرس اینجا رو اشتباهی برای یکی از همکاران مرد محترم شرکتمون توی وبلاگش گذوشتم حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را !
دو تا بعد از ظهر خوب بود حتی کمتر هم بود چون نون پنیر هامو نخوردم اما ماست موسیر خوردم بعد از ظهر یه دو سه تا شوک خوشگل کاری بهم وارد شد و بنده دوتا شیرینی خوردم که راستش کوچیک بود ولی من اصلا نسبت بهش عذاب وجدان ندارم چون اصلا حالم خوب نبود و می تونستم که بیشتر بخورم و می خواستم بخورم اما یکهو یادم اومد یک ظرف سالاد دارم پس اونو گذشتم چلوی روم و یک ضرب کل سالاد رو با ولع خوردم تا اشتهام بخوابه
اومدم خونه شام ماکارانی خوردم با 7 8 تا سیب زمینی سرخ کرده به معلم ورزشم قول دادم که شبها شام نخورم اما دو شبه که نشده
و خبر خیلی خیلی خیلی بد اینکه ما باید تو شرکت 4شنبه یه کاری تحویل بدیم که نتیجش اینکه بنده فردا به جای 8 صبح باشگاه باید 8 صبح برم شرکت . این بسیار غمگینم می کنه
همین از حوس خوردن دو سه تا سیب زمینی سر پایی گذشتم
خوش بگذره
من بازم آدرس اینجارو اشتباهی فرستادم باسیه یکی دیگه خدا بهم عقل بده جدی

No comments: