Friday, March 02, 2007

mer300 az inke omadin inja baham harf zadin

سلام دوستان
اولش بگم مرسی از انار و نوا جو ن و بقیه که می دونم اومدین اینجا و لی بلاگر نذاشته برای من کامنت بزارین . خیلی خوشحال شدم و خیلی شرمنده که چرا خودم رو لوس کردم انقدر ولی خب بازم مرسی چونکه آدم واقعا احتیاج داره که تو این راه ازش پشتیبانی کنن
خب دیروز بد نبود من صبحانه دو تیکه نان با پنیر و مربا خوردم بعد یک پرتقال برای بعد از ظهر و نهار یک کفگیر پلو به همراه صد گرم گوشت کبابی و ماست خوردم فقط کار بدی که کردم قبل از غذا آب نخوردم و بعد از غذا خوردم این هم از اون عادتهاست که طول می کشه من از سرم بیوفته ،البته ته دیگ هم خوردم که این هم بد بود برای همین با اینکه رفتم بیرون و بوی شکلات خیلی می یومد اما به خودم گفتم نه ، تو هنوز به جایی نرسیدی که هر کاری می خوای بکنی و هنوز زوده و جلوی خودم رو گرفتم . البته رفتم خونه دوستم و اونجا نسکافه با کافی میکس 2 تا 3 قاشق و شکر خوردم . که نمی دونم چقدر بد بوده . شام یه دونه رون کوچیک مرغ اما سوخاری شده همراه با بادمجون کبابی و حدود 200 گرم سیب زمینی خوردم بدون نون ، خیلی نباید بد باشه با اینکه مرغ سوخاری چربه اما این مال دیشب بود و روغنش یه دوباری کشیده شده بود من دیشب که اولش بود نخوردم چون خیلی چرب بود.
خب همین ، راستی من با حرفی که نوا تو وبلاگش زده موافقم با اینکه خودم خیلی وقتها یادم می ره اما نباید اصلا با بدنمون بد باشیم و هی به خودمون بد و بیراه بگیم من الان تو اوج چاقیم بودم و خیلی با خودم بد بودم هی هم بدتر می شد اما حالا سعی می کنم با خودم بهتر باشم
راستی من مشکل ورزشم سر جاشه ، چون هم یکذره تنبلم هم اینکه کارم انقدر زیاده که نه صبح می تونم زیاد پاشم نه عصر که می یام خونه نای ورزش کردن دارم ، می دونم که خیلی از شماها هم می رید سر کار هم می یاید خونه غذا درست می کنید هم کارای دیگه اما من خوب نمی دونم چرا اینجوریه که به هیچ کاری نمی رسم . فکرکنم باید یکذره بیشتر روی مدیریت زمانم کارکنم البته برای این ماه و ماه دیگه روزهای فرد رو قرار گذوشتم که صبحا 2 ساعت دیرتر برم سرکار و به جاش برم کلاس ورزش حالا ببینیم این هفته چی میشه .
بازم مرسی و به همتون خوش بگذره
راستی من همه سوالهایی که اینجا بود رو تائید کردم قاعدتا الان باید نشون بده کامنت ها رو می شه یه بار یکی چک کنه چون من خودم که کامنت می زارم نشون می ده مرسی

5 comments:

Anonymous said...

غرل جان سلام
خیلی فکر خوبی کردی که می خوای بری کلاس ورزش مطمئن باش اگه مصصم ادامه بدی هم روحیه ات رو بهترمی کنه هم سرعت لاغرشدنت رو بیشتر می کنه

Anonymous said...

خب ظاهرا مشکل کامنت هات حل شد. عزیز یه روزایی بود که من حال بلند شدن وبه ورزش رفتن رو نداشتم و هیچ میلی هم به هیچ نوع ورزشی نداشتم اما باورم نمیشه که الان با گذشت چندسال ازاون روزا، می بینم که اگه یه روز ورزش نکنم مریضم!من هم باکلاس های ایروبیک شروع کردم بعد که معتادش شدم خودم یک سی دی ایروبیک خریدم و حالا تو خونه ورزش می کنم البته همراه با وزنه البته من به خاطر شرایط فعلیم و بچه کوچولوم نمی تونم برم باشگا ه اما طبیعیه که باشگاه خیلی بهتره موفق باشی

Anar said...

test mikonim

Anar said...

اوکی ظاهرا حل شده مشکل. ببین سعی کن حداقل دو هفته بچسبی به این برنامه کلاست و مرده و زنده صبح پاشی بری. به خاطر خودت به ماها قول بده و برو. اوکی؟

یک عدد گارفیلد برنامه نویس said...

okkk hatman 2hafte az farda yani man yekshanbe ha va 3shanbeha sobh 8 sobh miram onja badesham jome 3-5 miram class okk? eyy valll koli alan enerji daram ke comment dorost shoodd mer3000000000000000