Friday, March 02, 2007

yelk rooze shadee digee!

خب زندگی شیرین می شود و ما کامنت دار شدیم به سلامتی البته امروز کلا روز جالب وبلاگ و کامنت بود اول که به سلامتی وبلاگ آلوچه خانم دوباره در اومد که خب خداروشکر کامنت من درست شد که بازم خدارو شکر من تو وبلاگ اولم هم یه کامنت از یک نویسنده درست حسابی دریافت کردم که بازم بازم خداروشکر
خب می رسیم به بحث شیرین غذاها اولش که راستش شرمنده نوا جون چون من امروز ندویدم اصلا ورزش نرفتم اما قول مردونه کامل می دم که این هفته و هفته دیگه مردم هم روزهای یکشنبه و سه شنبه و جمعه برم سالن ورزش ، بعدش هم رو دو کار می کنم از عید چونکه من هنوز جرئتش رو ندارم خوب یکذره یکذره هم تنبلی ولی خب حالا ورزش خوبه دیگه در هفته سه روز
خب ما امروز صبح که دو تیکه کف دست نان لوش خوردیم با نصف قالب پنیر جعبه چوب کبریت ، بعدش نصف موز به عنوان میان وعده و یک کفگیر پلو و خورشت کرفس که گوشتش کمتر و کرفسش بسیار زیاد بود. عصر دوتا دونه بادوم و دوتا دونه بیسکویت ساقه طلای خوردم اما رفتم کافی شاپ و یک دونه قهوه فرانسه با شیر و شکر خوردم شکر دو تا قاشق چای خوری خوردم شیرش اما معمولی بود فکر کنم و یک دونه شکلات که اندازه دوتا شکلات مربعی یک در یک بود و شام سه تیکه پیتزای گوشت خوردم .
به خاطر شکلات از خودم ناراحتم اما خوشحالم چون دوستم بهم کیت کت خارجی گنده تعارف کرد و گفتم نه ، پیتزا هم قرار بود باسیه من سبزیجات بزارن که تا من برسم خونه این زرنگها ترتیب پیتزای سبزیجات رو داده و باسیه من پیتزای گوشت و قارچ گذوشتن کلا من اصلا این نوع پیتزا دوست ندارم ولی سه تیکه خوردنش 40 دقیقه طول کشید من قبلا کل پیتزا رو 10 مین می دادم بالا بای یک دونه نوشابه کامل و یک بسته سیب زمینی !
خوشحالم که الان اینجوری نیستم . بچه ها واقعا وقتی که کامنتهاتون چه اینجا چه توی اون یکی وبلاگ رو می بینم خیلی ذوق می کنم مرسی بازم
راستی سر در گم جون خیلی خوشحال شدم که من و تو هم وزن هستیم و وزن هدفمون یکیه این یکی از بهترین خبرهای که امشب گرفتم حتما با هم می رسیم
من یه هدف دیگه باسیه خودم درست کردم : می خوام تابستون انقدر خوش هیکل باشم که یه پیراهن خوشگل قرمز باسیه خودم بدوزم و باهاش پز بدم ، خوبه سردرگم جون تو هم پایه ای ؟!
راستی اینو نگفتم ها من جدیدا پله های مترو رو راحتر می رم بالا قبلنا از وسطاش حالم بد می شد ولی الان فقط چندتای آخرش سخته !
خوش بگذره
من امشب دارم دیر می خوابم این خوب نیست اما خب امروز خیلی روز وبلاگیه خوبی بود .

2 comments:

Anonymous said...

سلام غزل جون خوشحالم که کامنتت وروحیه ت یکجا با هم خوب شده.امیدوارم در کنار هم به خوبی وخوشی بریم جلو وبه وزنهای هدفمون برسیم.ممنون که اومدی وبلاگم.منم مث تو از دیدن شما وخوندن نظراتتون لذت می برم.بوس
rasti in word verificationet ro hazf kon.baese zahmate o hey error mide

Anonymous said...

غزل جون تبريک فراوون بابت کامنتدونی وبلاگت که درست شد حالا ديگه راه براه برات کامنت ميگذاريم، ورزش هم هر روزی شروع کنی و با هر برنامه ای خيلی خوبه،اميدوارم که از سونا هم خوشت بياد ولی با يکی دو دقيقه شروع کن که کم کم عادت کني،آفرين که به کيت کت بزرگ هم نه گفتی.