Tuesday, February 27, 2007

Alan 4 kiloo kamtarammm

من خوشحالم بازم ، برای اینکه این هفته سه روز ناپرهیزی داشتم و اصلا اصلا ورزش نرفتم ، خیلی استرس داشتم که نکنه وزنم اضافه شده باشه به خاطر همین با اینکه دیشب 2 خوابیدم صبح ساعت 6 پاشدم که خودم رو وزن کنم ، دلشوره داشتم ها اما در کمال خوشبختی یک کیلو کم کرده بودم ، :D
کاملا خوشحال شدم ورفتم خوابیدم ، برای یک هفته یک کیلو خوبه یا بده ؟ اینو نمی دونم اما می دونم که اضافه نکردم از سه شنبه ها داره خوشم می یاد
دیروز یک کار بد کردم یه کار خوب .
کار خوبم این بود که اون بیسکویت های کاکائوی گرجی بود تو شرکت ، بعد دیگه دیروز رفته بود رو مخم ، هی می رفتم نگاش می کردم بعد برش داشتم یه د ونش رو و گذوشتم روی میزم که خوب نگاش کنم و به جاش با چائیم یه دونه خرما خوردم ;) .بعد هم چون تا آخر جعبه سه تا دونه مونده بود ، دادم همه همکارام بخورن که تموم بشه ;)
کار بد این بود : شب نشستیم مراسم اسکار رو ببینیم ، من شام پلو و قرمه سبزی خوردم و بعدش از شانس بد من همه بساط سالاد تموم شده بود ، من ساعت 1 بازم یه دو سه قاشق پلو قرمه سبزی با یک دونه کیک یزدی خوردم ، برای همین بود که خیلی نگران وزنم بودم خوب .
خوش بگذره من سعی می کنم دختر بهتری باشم
راستی رفتم از شرکت روزهای فرد دو ساعت مرخصی گرفتم که برم ورزش دیگه بهونه ای وجود نداره !

No comments: