Friday, February 09, 2007

Review Week

خوب دوباره سلام
این هفته با اینکه هفته کاری سختی بود ، ولی تا دیروز از نظر رژیم خوب بود ، بزنم به تخته من خیلی آروم می خورم و همش هم از سبزیجات و هویج استفاده می کنم و آب و خرما و وقتهایی که خیلی گشنم می شه ، نون و پنیر میخورم که باخودم می برم و به تکه های خیلی کوچیکی تقسیمش کردم که هر دفعه یکیشو می خورم
اما چهارشنبه شب ، سه چهارتا قاشق باقالی پلو خوردم و یک برش لازانیا که از بیرون خریده بودن به علاوه یه بشقاب سوپ ، که خوب نبود و پنجشنبه اصلا حوصله نداشتم البته حالا دلیلشو می دونم ولی باعث شد که نرم کلاس ورزش و خیلی بد شد ، باعث شد اعصابم از دست خودم بیشتر خورد بشه عوضش امروز رفتم و کلا 392 تا کالری فعالیت کردم و حالم الان خوبه می خوام تو این هفته یکشنبه و سشنبه هم برم !
باید تمرینهای رفتاریم رو از سر بگیرم و اینکه بیخودی سر کارحرص نخورم ، احساس می کنم دارم زیادی انرژی می زارم و کم کم باعث می شه که آدم عصبی به نظر بیام .
البته یه چیزایی اعصابم رو هنوز خورد می کنه که باید روش فکر کنم و ببینم که چجوری می شه درستش کرد.
دوتا چیز جالب :
1- اینکه وقتی آدم می ره ورزش ، اثرات روحیش خیلی بیشتره تا کالریش ،حتی برای من باعث شده که زندگیم یکدفعه نظم بیشتری بگیره
2- در مورد غذا خوردن یه چیز جالب کشف کردم ، اگه شما تو حرکات آدمهایی که لاغرن موقع غذا خوردن دقت کنید می بینید که با غذا اصلا ارتباط برقرار نمی کنن و اصطلاحا با غذا بازی می کنن ، این خیلی جواب می ده ، مثلا من تا چنگالم هی با غذا ور می رم و دیگه سعی می کنم اون احساس فوق العاده ای که قبلا داشتم رو نصبت به غذا ، الان کم کنم
3- یه کار دیگه ای که می کنم اینه که با آدمهای اطرافم مسابقه می دم که من اگه از همه دیرتر غذا بخورم ، برنده می شم و این خیلی خوبه چون همش وسطش صبر می کنم مثلا باعث شد چند روز پیش سر کار ، من هنوز وسط غذام بودم ولی همکارم کاملن غذاشو تموم کرده بود تازه غذاش از من بیشتر هم بود ، کلی خوشحال شدم !
البته من از پنیر عمل آورده شده می خورم که فکر کنم معادل پنیر چرب و اینکه تو هفته شده که چند بار سوپ خوردم که غذای خوبی نیست چون اولا جزء غذاهای قاطیه و به سختی می شه حساب کرد که چقدر کالری داره ، و اینکه چون آبکیه آدم گول می خوره و بیشتر می خوره چونکه سیر نمی شه !
حالا این هفته برم ببینم چی می شه ، هم اینکه 4 روز در هفته برم ورزش و هم اینکه دقت بیشتری بکنم
راستی جدیدا تو مترو هم از پله ها استفاده می کنم نه از پله برقی ;) و اینکه انار گفته بود هم جالب بود میخوام با بدنم حرف بزنم !
خوب بدن عزیزم ، حالا گشنته ؟ می خوای بریم یذره سالاد بخوریم ؟!
خوب تا دفعه دیگه خوش بگذره !

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anar said...

eshkali nadareh be inja link bedam?

Anar