Friday, February 23, 2007

vayyyyyyyyyy komak yeki jeloie mano begireeee

واییییییییی
آیییییییی
یکی بیاد به من کمک کنه من از دیروز تا حالا ببخشید بی ادبیه ها ، ولی خل شدم ،همش می خورم سیر نمی شم انگار نه انگار که من سه شنبه وزن کردم و تا حالا 3 کیلو کم کردم ،هر چقدر هم که به خودم فشار اوردم که نه این کارو نکن نشد ، خیلی الان ناراحتم و راستش ورزش هم نرفتم ،اعصابم خورده درست ، چون این هفته کنکور ارشد شروع می شه و من کلا به این جریان آلرژی دارم به طرز خیلی بدی ، تازه من قرار بود بخونم و خیلی هم خرج کردم ولی به این دلیل که ناخود آگاه روی اعصابم اثر بدی می زاشت ولش کردم و لی حالا که دم امتحانه و همه رو می بینم که دلشوره دارن و استرس اعصابم بهم ریخته آخه بدیش اینه که من قرار بود به جای اینکه برای ارشد نخوندم بشینم برای کارم اطلاعاتم رو بیشتر کنم که اون کار ونکردم یعنی در واقع الان به شدت احساس بیهودگی می کنم و فکر کنم این باعث شده که خودم رو تنبیه کنم و تنها کاری که این مدت درست انجام دادم رو هم بهم بزنم . اصلا فکر نمی کردم که اینطوری نتونم جلوی خودم رو بگیرم
البته بگم به لیست چیزهای مضر برای رژیم حتما حتما تلویزیون رو اضافه کنید ،یعنی تنها خاصیتش اینه که اشتهای آدم رو زیاد می کنه اگه که شما برای شمام یه چیزی بخورین و بعد 3 تا 4 ساعت جلوی تلویزیون بشینین قطعا می رید و دوباره اندازه شام غذا می خورید
خلاصه خیلی بد بود تو پست بعدی می نویسم که چیا خوردم ، وای بدیش اینه که نرفتم ورزش ،حالا باید چی کار کنم ! واقعا دلم می خواد بشینم گریه کنم ;(
خوش بگذره به شما !

No comments: