Saturday, February 24, 2007

medie ghorr ghorooooo

خوب بعد از دوروز وحشتناک خیلی خیلی بد ،امروز خوب بود البته یک نکته جدید دریافتم و اینکه با اینکه سه هفته است دارم رژیم می گیرم اما هنوز معدم کوچیک نشده امروز برای اینکه این دوروزه خیلی زیاد خوردم ، یه سهم نان کمتر با خودم بردم ،ناهار هم عدس پلو داشتیم که در حالت عادی من عدس پلو 8 قاشق می برم که امروز 5 قاشق بردم که خوب کم بود و با اینکه همه سالادم رو هم خوردم گشنم بود و باعث شد که شب که می یام خونه خیلی گشنم باشه ،اول حریص بودم رفتم سر قابلمه یه کاسه آش خوردم و چندتا دونه سیب زمینی بعد به خودم گفتم نه ، برو لباس در بیار و بعد بیا
که برگشتم و یه تیکه مرغ کوچیک با 8 تا تیکه سیب زمینی ،حدود نصف سیب زمینی با ماست و یک نصف نصف نان باگت خوردم دیگه سیر سیر شدم چون آروم خوردم
از صبح هم اینارو خوردم
یک کف دست نان ، با نصف قوطی کبریت پنیر و دو کف دست نان میان وعده
5 قاشق عدس پلو با سالاد
دوتا خرما + 12 تا کیشمیش با 2 تا چایی
شام هم که نوشتم همین
تازههه ، توی شرکت از این بیسکویت شکلاتی های گرجی داشتیم و من گشنه هم بودم هی این بیسکویت ها دور کلم می چرخید تازه همکارم اومد بزاره رو میزه من ،گفتم بهش اینو اینجا نذاررررر ، و خیلی خودم رو کنترل کردم و اصلا نخوردم و به جاش یه خرما خوردم به نیت بیسکویت
تازهه می خوام یک کار انتهاری بکنم و فردا نون خرماهای که قبلا گفتم رو ببرم شرکت ، چون تو خونه ما خورده نمی شه و همینطور می مونه و هی به من چشمک می زنه من فردا می برمش شرکت اونجا سر 3 سوت دوستان حسابش رو می رسن و خیال من هم راحت می شه ;)
خوش بگذره به همه
راستی فردا صبح زود می خوام برم ورزش ،هنوز هم مرخصی نگرفتم اما می خوام برم سلامتیم مهمتره
یه راستیه دیگه امروز همش توی طبقات کار داشتم همه رو با پله رفتم بالا و اومدم پایین به هر جا که می رسیدم نفس نفس می زدم اما خوبه می دونم
دیگه واقعا خوش بگذره


No comments: