Saturday, February 10, 2007

َAnother day!

خب بازم سلام
امروز اصلا خوب بود اولش ،یعنی هم خوب بود هم نه ، از صبح استرس داشتم که باعث شد صبحانه نخورم یعنی کم بخورم ولی به جاش با خودم نون پنیر بردم فکر کنم همون سه تیکه کف دست لواش + پنیر میخواستم پنیرم رو وزن کنم که این مدیر پروژمون باسم پیغام فرستاد که زود بیاین منم هول کردم ولی با خودم همون 6 تا قاشق برنج با قورمه سبزی بردم و یک ظرف کامل سالاد بدون سس ، بعد تو شرکت هم خیلی حرص خوردم و عصبانی بودم ولی چون به خودم قول دادم که آروم باشم ، خودم رو زدم به بیخیالی و کارهارو راحت انجام دادم ، با اینکه گشنم شده بود ،خیلی آروم آروم نون پنیر هارو خوردم و اصلا اصلا طرف بیسکویت ها نرفتم ، ناهارم روخیلی آروم خوردم جوری که آخرش یکذرش موند که من قبلا بنا به یه عادت قدیمی که از بچگی بهمون می گفتن تا آخرین برنچ غذام رو می خوردم ولی الان یه مدته که وقتی سیر می شم دیگه ادامه نمی دم و خیلی رعایت می کنم که تا دوساعت بعد از غذا هیچ آبی نخورم ،امروز هم با اینکه دوغ بود نخوردم و قورمه سبزی که موند رو گذوشتم تو ظرفم و حدود ساعت 3:30 دوباره که گشنم شد بقیشو خوردم !
تو راه برگشت ، بقیه نان و پنیر هارو خوردم همراه با دوتا خرما که باعث شد وقتی رسیدم خونه کاملا سیر باشم !
و فقط آب خوردم اما بعدش یکهو یه کاری پیش اومد که با وجود خستگی زیاد رفتم بیرون و یکساعتی طول کشید بعدش که برگشتم خیلی گشنم بود و سه قاشق گوش کوبیده رو آروم خوردم با سه قاشق مربا خوری ماست کم چرب !
نمی دونم چونکه من از روی دستور هیچ دکتری الان کار نمی کنم مثلا کالریها رو می دونم یا امتیازها رو ولی اینکه چه مقدار الان باید بخورم رو نمی دونم ، الان نمی خوام برم دکتر ، اگه تو یک ماه با ورزش 2کیلو کم کردم ، بعدش می رم کرمانی یا شاید هم اون دکتره که آلوچه خانم می گه !
راستی امروز یکربع پیاده روی کردم و همه پله هارو بالا و پایین رفتم ،نمی دونم چندتاست باید دفعه دیگه بشمرم !
کسی می دونه مثلا 6 ساعت کار با کامپیوتر چقدر کالری مصرف می کنه ؟
مرسی خوش بگذره

No comments: