Friday, February 16, 2007

Ghor Ghor ziadddddddd

من اعصابم خورده خورده ، به شدت خوابم می یاد این هفته یک هفته کاری فشرده داشتم که باعث شد خیلی کم بخوابم و این رو همه زندگیم اثر گذاشت حتی سه شنبه که صبح رفتم ورزش ، خیلی به سختی کالری می سوزوندم و پدرم در اومد از مربیم که پرسیدم گفت حتما بدنت خسته است وقتی بهش گفتم که بد خوابیدم گفت مال همونه !
با اینکه این هفته ، تا سه شنبه اش عالی بود و من معلوم شد که یک کیلو کم کردم ، ولی بعدش اصلا خوب نبود نمی گم که زیاد خوردم اما همش بقیه می فهمن که من دارم آروم غذا می خورم یا کم می خورم هی می گن وای چقدر لاغر شدی ! آخه من همش یک کیلو لاغر کردم ولی این باعث می شه که من ول کنم چون می گم خوب شدم دیگه ! می دونم احمقانه است ولی خوب این جوریه یا اگه یکی بیاد بگه وای چقدر کم می خوری روی اعصاب من میره و من بیشتر می خورم !
البته شب ولنتاین با دوستام رفتیم بیرون من نصف شنسل مرغ خوردم با 5-6 تا سیب زمینی سرخ کرده و یک عالمه سبزیجات پخته همراه با سالادی که سس مایونز نداشت اما فکر کنم روغن داشت! هیچی از شکلات ولنتاین نخوردم ، عوضش 7 تا 8 قاشق کوچیک بستنی خوردم که خوب زیاد بود ، البته اینکه من هیچی شکلات نخوردم خیلی امتیازه چون من باسیه شکلات می میرم بخصوص شکلات فندقی !
می دونین یه روش جدید پیدا کردم وقتی می رید بیرون اول اینکه باید واقعا آروم اروم بخورین تا غذاتون تا غذای بقیه تموم می شه ، هنوز تموم نشده باشه ، بعدش هم تا خسته شدین و هنوز احساس کردین دلتون می خواد گارسون رو صدا کنید بیاد غذاتون رو ببره ! اینجوری دیگه چیزی جلوتون نیست که هی بخواین ناخونک بزنید !
اصلا حوصله ندارم برم ورزش امروز ، می دونم برم خیلی خوبه اما دلم می خواد بخوابم ، امروز رفتیم خرید و مجبور شدیم غذا دیرتر بخوریم دوتا بدی داشت یکی اینکه من گشنم شد و بیشتر احساس کردم که باید غذا بخورم
دو اینکه الان خیلی سنگینم و خیلی خیلی خوابم می یاد اه اه اه اصلا خوب نیست !
کلا تو این مدت حوصله ندارم نمی دونم چرا و اعصابم خورده زیادی انگار دارم می دووم زندگیم تند شده و من بهش نمی رسم ، وقت هیچ کاری رو ندارم !
فکر کنم امروز نرم ورزش البته یک دلیل خیلی خوب دارم شلوار ورزشیم خیسه !Sorry
خوب اینم از این واقعا دلم می خواد که هر شب وبلاگم رو بروز کنم اما نمی شه !
خوش بگذره به همتون !

No comments: